7.9.2014

Internet-markkinointi

Saamme asiakkaat löytämään kotisivusi ja yrityksesi.

Näyttävät kotisivut on hyvä alku, mutta kilpailu on kuitenkin kovaa. Jotta tavoittaisit asiakkaasi ennen kilpailijoita, kannattaa ottaa harkita mm. Google- ja Facebook-markkinointia.

Hakukonemarkkinointi on oikein tehtynä tehokasta ja tulokset alkavat yleensä näkyä jo muutamassa päivässä.

Myös budjettimielessä hakukonemarkkinointi on kivutonta aloittaa. Googlen työkalujen avulla, voimme arvioida käytettävien hakusanojen tehokkuutta ja kilpailutilannetta ennen kuin euroakaan on käytetty. Kampanjoita on mahdollista luoda joustavin ajoin ja päivä-, sekä kokonaisbudjetti on määritettävissä, mikäli haluat pitää kulut tiukasti hallussa.

Kannattaako yrityksen mainostaa sosiaalisessa mediassa?

Kuluttajille suoraan tuotteita ja palveluja tarjoaville yrityksille voi olla hyvinkin kannattavaa mainostaa sosiaalisessa mediassa ja alkuun pääsee vielä pienemmällä rahallisella panoksella, kuin Google-markkinoinnissa. Facebook-markkinoinnissa on mahdollisuus rajata kohderyhmää mm. sijainnin, iän ja kiinnostuksen kohteiden mukaisesti, ja mainosbudjetit pysyvät tiukasti omissa käsissä. Kampanjat kannattaa suunnitella huolellisesti ja usein markkinoinnin yhteydessä kannattaa tarjota konkreettisia etuja, mikä herättää kohderyhmän mielenkiinnon. Etu voi olla esim. arvontaan osallistuminen tai konkreettinen tarjous.